Понеділок, 17.02.2020, 04:38
Шполянський навчально-виховний комплекс
 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2-ліцей"
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Корисні посилання
Друзі сайту
Шполянська міська рада
Відділ освіти Шполянської держадміністрації
ЧОІПОПП
Шполянська ЗОШ І-ІІІст. №1
Шполянський НВК"ЗОШ№3-гімназія"
Шполянська ЗОШ №5"
Шполянський МНВК
Сигнаївський НВК
Водянський НВК
Топилянський НВК
Журавський НВК
Кабінет інформатики Шполянського району
Категорії розділу
Виховна робота [134]
Навчальна частина [152]
 
Головна » 2012 » Жовтень » 17 » Навчається молоде поповнення
16:13
Навчається молоде поповнення

Навчається молоде поповнення

Оновлення педагогічного колективу за рахунок приходу молодих учителів, з однієї сторони, означає приплив свіжих творчих сил, а з іншого – виникнення різних проблем, пов’язаних як з адаптацією вчителя, так і зі сприйняттям його учнівським, педагогічним колективами, батьками. З метою уникнення багатьох із них нещодавно на базі Шполянського НВК №2 відбувся районний семінар вчителів-стажистів на тему «Шляхи формування нового педагогічного мислення молодого вчителя», метою якого було надання початкуючим педагогам допомоги щодо адаптації в педагогічному колективі, удосконалення вправності під час проведення уроків та позакласних заходів відповідно з вимогами сьогодення. У семінарі взяло участь 8 початкуючих учителів зі Шполянської ЗОШ №1, Шполянського №3, Лебединського №3, Сигнаївського, Скотарівського, Станіславчицького НВК. Секретами педагогічної майстерності поділились спеціалісти вищої кваліфікаційної категорії, вчителі-методисти Гончар О.А. та Неб’янська Т.В.. Під час уроку історії в 7-Б класі Гончар О.А., учасник Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2011», показав зразки співробітництва між вчителем та школярами, використання нових інформаційних технологій, високої науковості . Учитель світової літератури Неб’янська Т.В. провела тренінг зі спілкування  «Я та інші» у 5-А класі, виявивши при цьому новаторські підходи до виховної роботи, продемонструвавши індивідуальний підхід до учнів, врахувавши їх психологічні особливості, з метою зміцнення класного колективу.  Під час засідання «круглого столу» директор НВК Каракаш І.Г. презентував роботу навчально-виховного закладу, методист райметодкабінету Кавун В.М. виступила з питанням адаптації  молодого учителя до роботи в школі. На здавалося б прості для вчителя зі стажем питання : що робити, коли учні не слухають на уроці?Як бути, коли і батьків, і учнів не цікавить окремий предмет? Як сприймати критику директора? Як поводитися з батьками учня-непослуха? та багато інших давали відповідь досвідчені вчителі Боїн Л.М., Брогаренко І.А., Гончар О.А., Зінкевич І.В., Назаренко В. А., Неб’янська Т.В., Ракітіна З.Є., Цяпкало І.О. І надалі головними завданнями програмних заходів роботи з новопризначеними вчителями залишаються: орієнтація вчителя на неперервну самоосвіту та довготривалу роботу в даному навчальному закладі, опіка над учителем упродовж перших трьох років та моральна підтримка, допомога в засвоєнні практичних навичок та вмінь на основі вивчення досвіду педагогів школи, залучення до активної методичної роботи.

                                                    В.М.Кавун, методист районного методичного кабінету відділу освіти

Переглядів: 362 | Додав: shkola_licey | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Шкарбан Л.В.
...


Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Національна гаряча лінія
Форма входу

Календар
«  Жовтень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Зробити безкоштовний сайт з uCoz